FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Tuesday, August 31, 2010

Merdeka Day

Selamat Hari Merdeka utk
Rakyat Malaysia
Syukur Alhamdulillah
kerana saya berada di negara yg
aman & damai
sesungguhnya saya
bersyukur & berbangga kerana
jadi anak
Malaysia
.
.
.
sempena hari cuti
saya bawa anak2 potong rambut
sebab rambut Adam cepat panjang
& senang kena infection
bila dah sembuh cepat2
kasi tebas
Alif pun potong jugak la
tp diani licik sikit, sampai je kedai
suruh Adik dulu
Alif kemudian
nasib baik Adik tak nangis
kalini Adam cool jer
.
.
.

.
.
.
Adik rilek jer sampai meleleh air liur...
.
.

.
.
.
Alif la pulak


.
.
.


.
.
.

.
.
.
.
pastu ikut umi beli baju raya Tok Ma & P'Din
pastu terbeli utk umi jugak
dah settle shopping
kita cari tempat buka pose pulak
sebab umi maleh masak
jadi umi booking la kat penang village
ada buffet ramadhan
hanya RM39++
ok la tu kan...
sementara nak tunggu buka pose
Alif & Adam
main dulu la...
.
.
.
.
.
.
.
.
at penang village;
ada nasi beriani, nasi putih & byk juga la
lauk-pauk, pastu bubur, kat luar
tu ada yg lauk bakar, laksa, kueytiaw, ABC
.
.
.
.
.

.
.
.
umi tak sengaja
terbeli jugak handbag ni
bole la kot...
sebab besarkan...
takde la nak LV bagai tu
sayang duit ler
umi ni bukan jenis jaga pun barang umi
ada satu je LV Paris
tak pakai sangat pun
ntah mana2 pegi
yg ni ok le
below RM300
tu pun rasa cam bazir je;
pastu Alif mula la tanya umi
beg baru ke umi;
nanti umi bole sumbat barang Alif & Adam
botol susu, dypers, towel kecik korang tu...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails