FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Thursday, April 12, 2012

Edisi Dapur kembali

Lama betul tak update gambar makanan
kebetulan hari ahad lepas 
teringin sangat nak makan ketupat sotong
kali ke2 buat ni
kalini baru betul2 jadi



yang ni pulak bekpes semalam 
stok dah tinggal sikit je
so, umi campur2 kan yg mana ada 


Wednesday, April 4, 2012

Mawlid Rasulullah SAW

Sabtu lepas..
umi & abah keje, tp umi halfday je
balik rmh maktok cakap 
uncle jemput p rumah dia
nak celebrate b'day Ashraff
c'sin Alif, Adam, Afeefah
kami dtg pun dah lewat petang
kesian Ashraff dah lama tunggu kami
lambatla potong kek
lepak kejap je
pastu nak balik siap2 
nak p masjid putrajaya
tahun ni abah bawa kami semua
tahun lepas abah pegi sorang je





Speaker2 yg hebat dari seluruh dunia
Alhamdulillah
tahun ni rezeki umi & maktok 
dapat datang jugak
walaupun parking jauh
dekat dgn roundabout
semangat berkobar2 tak terasa jauhnya
berangan macam di mekah pun ada
insyaallah
akan sampai juga nanti


anak2 pun teruja


Adam & Alif dok ngan abah
solat magrib 1 rakaat dah terlena


Afeefah pakai tudung 
tak smpi 5 saat dah buka

sibuk

tak reti dok diam





ikut suka dia je dok dgn sape ntah


walaupun sibuk ke sana sini
makan tetap no.1
umi dah bawa bekal lebih utk anak umi sorangni
minum air pun sambil merangkak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails