FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Sunday, August 22, 2010

10 & 11 Ramadhan

11 Ramadhan

Hubby ajak ke Sunway Pyramid
katanya nak cari barang
before he left us
skrg umi dah senang hati nak berjalan
sebab ada org tolong
Alif tolong tolak stroller Adam
takmo bagi umi & abah tolak
bagus betul anak umi ni:)
.
.


.

.

rupa2nya abah nak beli ni kat umi:)
sebab camera sony umi dah berkecai
skrg ni pun umi pakai olympus
yg hidup segan2 gitu
thanks abah:)
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

gambar bersama abah
sehari sebelum abah bertolak ke Turkemanistan
.

.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
pastu on da way nak balik rumah
umi ajak abah pegi kedai ni
ingat nak tapau lauk
rupa2nya kat sini ada offer buffet ramadhan
RM29nett seorang je
so, kami buka pose kat sini je haritu
lgpun dekat...
lepas makan terus balik
semayang kat rumah je..
.
.

Adam dah cilok nasi umi
habis separuh nasi umi dia makan
ok la tu

.

.
.
.
Alif makan nasi dgn lauk daging je
.
.
.
muka org pose menunggu masa berbuka


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


10 Ramadhan
balik rumah dah lambat
so, tapau kat pasar &
masak sikit
.
.
.
.
.
Budak tak pose, makan otak2 feberet dia
.
.
.
Budak ni termenung ala2 pose gitu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails