FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Sunday, August 15, 2010

Masak 3 Ramadhan

Lagi entry masak memasak
takde special menu pun
saya cuma buat kari ikan, ayam goreng asam, cendawan goreng
& ketam tinggal 2 ketul je..
kuih-muih adik saya yang beli
.
.
.
.
.
4 & 5 Ramadhan saya tak masak
sebab kami balik kg hubby
kalini nak makan juadah
mak mentua la pulak:)
menantu apa camni, tak turun dapur ke???
biasanya klu balik kg mertua
saya tak akan memasak, sebab hubby kan
nak makan masakan mak dia
saya pun nak merasa juga masakan mak mentua..
cakap jer nak makan apa
pasti sepantas kilat akan dibuatnya
sedap pulak tu:)
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.

.
.
.
Budak tak pose... lebih2 plak dia makan...
siap cakap lg, Alif pocer umi..

.
.
.









No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails