Sunday, December 13, 2009

Testimoni (Cerita Benar)

“Beliau mengikis kulitnya menggunakan pisau sehingga berdarah kerana tidak tertahan rasa gatal dan bisa seluruh tubuh.”

Gambar di bawah adalah gambar Hairol (Mergong) sebelum beliau menggunakan BEAUTIFUL BIO-AURA (BBA) iaitu pada Disember 2007. Beliau berumur 19 tahun dan telah menderitai penyakit kulit kronik seluruh badan ini selama 11 tahun. Beliau telah diberhentikan sekolah dan dipulaukan oleh rakan-rakannya kerana ditakuti penyakitnya berjangkit. Beliau mengikis kulitnya menggunakan pisau sehingga berdarah kerana tidak tertahan rasa gatal dan bisa seluruh tubuh. Pelbagai cara moden dan tradisional telah dilakukan oleh keluarganya bagi mengubati penyakitnya itu.
-
-
-
-
Bermula dari Disember 2007, Hairol menjalani rawatan alternatif; minum, mandi, rendam kaki dan selimut badan dengan kain basah air Penapis Beautiful Bio-Aura (BBA) yang hebat… Ajaib memang ajaib …. Penyakit Hairol mulai sembuh sedikit demi sedikit…. Segala puji bagi Allah yang maha kaya lagi lagi amat penyayang … Allah tidak mendatangkan penyakit kepada hambanya melainkan ada ubatnya kecuali mati.

Jelas sekali perubahan yang amat ketara telah berlaku di mana Hairol tidak lagi merasa gatal dan bisa di seluruh tubuhnya. Seluruh keroping di badannya hilang dan kulitnya kembali seperti sedia kala.”
-

-
Dengan izin Allah keajaiban berlaku. Penyakit kulit kronik Hairol mulai sembuh dengan ketara sekali. Gambar-gambar di atas dirakamkan di rumah nenek Hairol di FELDA Lurah Bilut , Bentong, Pahang pada 11.4.2008 (penggunaan air BBA selama 4 bulan). Jelas sekali perubahan yang amat ketara telah berlaku di mana Hairol tidak lagi merasa gatal dan bisa di seluruh tubuhnya. Seluruh keroping di badannya hilang dan kulitnya kembali seperti sedia kala. Ini membuktikan bahawa Air BBA sangat hebat dan mujarab sebagai rawatan alternatif bagi penyakit kulit yang kronik seperti dialami oleh Hairol. Hairol masih terus menggunakan Air BBA bagi memastikan penyakit kulitnya tidak berulang semula. Seluruh ahli keluarganya sangat bersyukur dan gembira dengan perubahan yang telah berlaku kepada Hairol.
Anda Semua apa tunggu lagi...
Bertukarla kepada Bio-Aura
Hanya sekali sahaja seumur hidup dan
kesan jangka panjang utk Anda
Seisi Keluarga...
Hubungi Saya:
012-6486755

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails