FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Sunday, December 6, 2009

New Coloring Books

Last punya cerita, i belikan coloring books for my boys... punyala hepy , excitedla, masa amik dorang i dah cakap ada beli coloring book, utk Alif i terbeli Naruto bukan Ben10, i ngat ben10 rupa2nya salah, patutla dia cakap bukan ben10, color pencil je ben10.... nanti beli lain la...
Yang ni utk Adam, Mickey Mouse Coloring Book

Tak sabo betul dorang ni, tak sempat balik rumah...



Dalam kete pun boleh jer...
kusyuk betulla, sampai muncung mulut...

Posing jap

Smile... ni macam kena paksa jer...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails