FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Monday, October 25, 2010

Incik Suami suda balik........

Alhamdulillah
akhirnya En. Suami dah balik
setelah 3 minggu berada di perantauan
tapi kesian pulak
balik tiba2 demam la pulak
pastu kat sana dah kena darah tinggi
sebab everyday makan daging kambing
jadi lepas tu, terus stop makan daging
2 minggu asyik makan vege foods jer
tapi kalini
depa sempat bermalam di Istanbul 1 malam
jadi sempat la jalan2 kat Istanbul
.
.
.
hotel dah fully book
yg tinggal president room shj
nak tak nak amik jugala
300 USD per nite
nasib baik bleh claim company
klu kat M'sia ni dah bleh stay 3-4 mlm
.
.
.

.
.
.

.
.
.

view from hotel
.
.
.
.
esoknya depa naik tren
jalan2 kat Istanbul
.
.
.

.
.
.


.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

wt Incik Hans
.
.
.


entrance bazar rempah
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
.
.
nak tengok apa Incik Suami ni beli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kain pasang utk saya; satin & cotton
tapi di belinya ntah brapa meter
macam nak buat langsir
kalau ada anak perempuan ramai
bleh la saya jahit baju kurung 2 pasang sorang
takkan la saya nak 3 pasang baju kain sama
adoiiii.... cik abang ni...
tapi tak berani komplen depan dia
kang tak pasal2 tak mo beli apa2 daaa...
.
.
.
.

selendang turki; ok la bleh di terima
.
.
.

sedikit perhiasan
.
.
.
and beberapa jenis kacang
ada la sedikit souvenier
saya lupa nak amik gambo





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails