FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Thursday, September 23, 2010

IOI Mall & Putrajaya

Cuti raya belum habis lagi
tapi kami dah balik Puchong
ada beberapa urusan nak buat
jadi balik awal
nak ngelat jalan jam
pagi khamis bertolak dr kelantan
pkl 5 ptg dah sampai puchong
tp tak balik rumah
terus singgah IOI Mall
pastu menunaikan permintaan
2 hero kecik ni
dapatla main kete mainan





.
.
.
.
.
.
.
Pastu esoknya
hari Jumaat, kami ke cyberjaya
menyetelkan beberapa urusan bil rumah
dah tengah hari
hubby nak sembahyang jumaat la pulak
jadi kami pegi la
masjid putrajaya
sementara tunggu hubby siap
Alif dok main around carpark
sebab Adam tido so takleh nak jalan2 jauh
.
.
Alif skrg dah pandai amik gambo umi

amik gambo masjid





pandai jugak anak umi ni amik gambo


kami berdua la pulak


budak kecik baru bangun tido


lunch kat food court bawah masjid
makan nasi kandar lauk ketam
sepinggan dah RM 40
sebab lauk ketam kan
klu lauk lain harga normal je la
tp sedap
ketam sekor pun tak habis
banyak gak isi ketam ni

tak sabo nak makan
tapi makan ketam je
nasi takmo
Adam minum air je makan takmo



umi, abah & Adam











pastu singgah klinik
amik gas kat Adam
dah semput anak umi batuk tk berenti
kahak banyak sgt

ada lagi
nak mainan la pulak
dorang ni klu ada abah
bukan main lg
nasib baik umi ikut
klu tidak mau di hangkut
kete beso cam kat IOI tu
ni pun umi dah larat bising
klu reti simpan takpe
main tak sampai 10 minit
pastu dah buang tepi








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails