FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Tuesday, January 19, 2010

bila 2 beradik saling memerlukan

Susah btul nak tengok 2 beradik ni main sama
asyik gaduh je...
sejak 2 menjak ni, dorang bukan main rapat...
main pun sama, makan pun syer...
Alif ni walaupun dia kecik lg tapi dia care adik dia,
bila kat luar ada guruh, dia panggil adik dia masuk dalam
takut guruh, tp adikni tak paham, buat derk jer...
sampai menangis si abang, panggil adik masuk...
bila adik jatuh, dia akan tanya, "sakit tak?"
then cepat2 gosok tempat sakit...
bila dalam keta, kadang2 Adam senyap je..
dia akan tanya "Adam mana umi? Adam tido ke"
time main pulak, si adik ni suka kereta, lori..
si abang dulu suka jugak kereta & lori, tp sekarangni
dah pandai suka dinosour, ben10 & transformer...
tp bila tgk adik syok main kereta, dia pun nak main gak...
ada perasaan jeles gak ni...
Gambar malam tadi, when dorang engage on phone konon2la...
nice la pulak dengar dorang sembang..




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails