FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Friday, November 5, 2010

Family Outing

minggu lepas umi & abah amik cuti
sebab nak daftar sekolah Alif
Alhamdulillah
jumpa jugak sekolah yg kami nak
walaupun tak memenuhi kehendak kami
tapi tak apa la
janji dapat jugak masuk pra tahfiz
.
.
.
ikutkan hati nak hantar kat
tadika tahfiz kat kinrara
tapi disebabkan sekolah tu
sampai pkl 2 shj
pastu transport pun takde
so, cancel la hajat kami tu...
.
.
.
.
harap2 Alif
suka la sekolah sini
lagipun dekat je ngan rumah
klu maktok & wan, tokma, cikdah datang
senang la mereka nak amik Alif blk sekolah nanti
tak yah lah dok nursery depan sekolah
.
.
.
lepas sekolah Alif
terus balik nursery
depan sekolah
tapi kena jalan ke kiri sikitla
nursery depan sekolah tu ada
tapi bila umi masuk bagi salam
tak berjawab
tengok budak2 ada tengok tv
rupa2nya
penjaga kat situ tido
siap berdengkur lagi
apa lg
cepat2 la umi keluar
cakap kat abah kita cari lain
nasib yg sebelah satu lagi ok
ada 4 orang penjaga
kira ok la tu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok setel sekolah Alif
jom pegi mall
depa ni dah bosan
bila nak pegi mall
lepas gi sekolah, gi workshop plak
abah nak beli sparepart kete plak
akhirnya dapat gak gi mall
.
.
.
dah sampai mall mesti nak main



























.
.
.
.
pastu makan aiskrim plak


harini abang baik hati
nak share aiskrim
ngan abah & adik


adik plak










pastu main lagi




















sekarang dah pandai bawa sendiri
tak perlu la umi & abah guide lg



Adam bawa better than Alif
laju & cekap plak tu


Alif masih lagi gila stereng













Adam dah jumpa mainan yg dia nak
abg Alif masih dok memilih lagi










No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails