FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Sunday, November 14, 2010

Kota Warisan - Alamanda - IKEA

update 3 dalam 1
Berlainan hari dan minggu






KOTA WARISAN
rumah Aunty Lida, my cousin's
housewarming





ni baru bangun tido
bila umi cakap nak rumah
baby Batrisya terus excited





pakai sock terbalik
abah tolong betulkan





ni dah habis beriani sepinggan
try cendol plak
anak2 umi skrgni
bukan main selera lg makan
senang hati umi





umi, adam, alif, aunty lida & baby batrisya


.

.

.

.

.

.






ALAMANDA



umi nak makan ringan2
jadi abah bawa kami ke Alamanda
















masa makan, adam dah nampak
tempat ni dari atas
lepas makan je
dia tarik abah turun bawah




























.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


IKEA
umi dah siap nak kuar
saja test cermin baru
























umi dah tick dulu barang apa nak ambil jap gi
pegi makan dulu
pastu masuk balik



























masuk balik Ikea
umi amik 2 jenis rak
tapi bila dah bayar
rupa2nya rak satu lagi
takde dlm bil
bila fikir balik rasa untungla
tp bila fikir skali lg, sape nak jawab kat akhirat
terus abah pusing balik
drop umi kat luar ikea
pi bayar kat cashier yg sama
rupanya dia pun tak perasan jugak



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails