FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Thursday, May 6, 2010

sepanjang hubby takde

Hubby ku masih belum pulang...
Bagi menghilang kerinduan
saya buatla apa yg saya suka...
menghabiskan duit ler....
beli tudung adalah kewajipan saya stp bulan...
biasanya saya akan pakai sekejap jer
pastu dah tak minat
kemudian saya akan bagi kepada org lain
.
.
.





.
.
.

sekarangni saya dah mula minat dgn shawl
dan laila scarf..
baru mula mengumpul koleksi...
.
.


.
.
.
.


tudung syria, senang dan simple




.


.


baju..


.
.
.
.


handbag


.
.
.


yang ni puas hati sebab besar..
biasala klu ada anak kecik..
barang pun byk nak bawa...


.


.
.
.
.
.
.
utk pakai gi keje


.
.
.
.
.
dah lama beli frame kat ikea..
dok tengok je...
last2 saya taruk sumer gambar
alif & adam dari lahir
sehingga setahun
.
.

.
.
.
.
.
.

penuh 1 frame... puas hati den...

.

.
.
.
.
.

empunya nama blog pun nak enteprem gak..
aktiviti sebelum tido..
tak sah klu tak sentuh dinosour
kesayangan dia..
adik pun dah mula berminat dgn dinosour
tapi tak la sefanatik abang

.

.

.

.

.
.
.
sepanjang hubby takde..
takde la saya nak masak..
tapau jer...
kadang2 adik dah tapau
nasi or fast food
utk saya & 2 heroes ni..
saya tak berapa suka makam malam..
saya lebih suka
minum kopi o ais cicah biskut jer..
.
.
.
.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails