Tuesday, February 23, 2010

Salam....

Salam...

Minggu ini saya sangat la sibuk bagi saya.... sebab sekarangni dlm proses mengangkut barang ke ofis baru, tp saya tidak angkut barang, saya tukang arah je... pastu order makanan utk dorang....
esok nak kena ke telekom lagi nak transfer streamyx line & phone line.... minggu depan dah mula keje kat ofis baru....


Ok habis cerita ofis, cerita pasal business pulak, ahad lepas saya menghadiri seminar SM & SSM,
memang berbaloi-baloi la bagi saya yg kurang semangat, bila dah hadir seminar ni, semangat datang balik and the schedule of appointment start full for this week, semalam dah start jumpa client & my business deal success about 1/2 hour only... seronok buat bisness ni, tak perlu bersusah payah buat kerja, income every month.....

Kepada sesapa yg berminat nak join this business sama2 jangan takut hubungi saya.... tak rugi join business ni, kawan bertambah ramai & dah macam family pun, yang paling penting income beribu-riban sebulan.... masyuk gitu....
wt business partner mai (congrats for 3rd pregnancy) dan yana



Mai present well on that day, congrats!!


-

-

duit utk dihabiskan or for keep



tak sah kalau takde citer pasal my 2 kiddos.... sekarang dah pandai tuntut janji... apapun saya suka melayan kerenah my 2 kiddos ni... sebagai upah ditinggalkan kenala bg apa yg dorang minta.... Chicky meal for my 2 kiddos...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails