FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Tuesday, February 23, 2010

Gelabah...

Hubby will off to Sarawak's Bintulu Offshore again...
Bila dapat berita camni, saya mula tak tentu arah
sapa nak tolong uruskan anak2 malam2 & pagi2...
sapa2 nak buat susu anak2 tengah malam...
sapa nak tukarkan anak2 ni...
sapa nak tukarkan pampers adam...
sapa nak layan adam tengok kartun malam2...
Hadoiiiii...

Yang paling tak best, tak dapat contact....
phone & internet tak dapat oooo...
biasa klu outstation luar klang valley ok lagi la
at least blh video call dgn anak2 setiap masa
tp klu Offshore tunggu call saja la...



ni gambar hubby masa gi offshore Miri Sarawak


sunset from the site

habis keje ni la kejenya, nak buat apa lg semua sudut laut je


tempat tinggal dorang, cam hostel kan, tengok tempat, klu site kecik,
tido dalam bot je la


Semua laut, klu meletup, mati katak je la...

bot yg datang sebulan sekali or 2 minggu skali, klu dah siap keje awal pun
bot takde susah gak nak balik, so hari2 dia akan tanya bot bila
datang, sebab dah tak sabo nak blk rumah



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails