FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Thursday, April 7, 2011

Langkawi Day 1

Umi amik flight petang
kami sampai dalam pukul 5.30






ni tunggu abah amik kete

kete sewa ni Tok Jang yg rekemen
tp abah pilih myvi 
sebab kete baru
sewa 3 hari, dalam RM250 shj 
hantar malam

perjalanan pun bermula
round pulau dulu



dah solat kami ke dataran helang pulak
anak2 umi ni susah betul nak amik gambar


last2 umi n abah je

kami makan kat Jetty Point Mall
abah makan nasi ayam, sedapla jugak
umi makan maggi goreng
alif dah kenyang makan roti sosej ngan jagung
adam makan nasi ayam abah suap sikit
n jagung


pastu kami jalan2 around dataran helang
sementara nak tggu magrib

pastu masuk dalam Jetty Mall balik
solat magrib
jalan2 dalam mall kejap
pastu kuar round pekan kuah
tak menyinggah mana pun
just pusing2 tengok suasana malam
abah bawa umi round tengok hotel sekitar kuah town tu
tp umi cam berkenan
last2 abah bawa kami ke satu tempat
jauh dalam hutan
dahla jalan sunyi, takut pulak umi
umi tanya tak abah diam je
umi ikut je la, malas nak cakap banyak sebab 
dah penat, anak2 pun dah tertido
akhirnya setelah meredah jalan sunyi sepi
sampai jugak kami ke tempat yg di tuju


alif tido lena, sampai pagi

adam sampai je terus terjaga
tengok2 dah terpacak dalam bath tub




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails