FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Monday, March 7, 2011

Weekend yg penat

last minit pulak abah ajak gi melaka
nak join family day wt family bisnes partner pulak
umi pun tak jadi la keje ari sabtu tu
tp tak pegi awal
sebab umi dah plan 
nak beli groceries, pastu nak beli barang baby sikit

anak2 umi pun nak jugak

dah dapat white board
mula la rajin menulis
C dah tertinggal

adam masih belajar ABC lg

pastu singgah Domino's Pizza
b'fast dulu

dah 3rd baby 
tak tau la nak amik apa
umi beli banket 

bedung baby
dulu bedung ngan napkin
skrg dah ada yg siap
masuk baby terus bungkus 

baby rompers set

mummy's bag


pastu terus gi melaka
sampai pun dah malam
dorang tengah siap nak BBQ

pagi esok nya baru dapat mandi laut


kak aisyah br bangun terus join mandi skali


adik asyraf pun dah bangun
main pasir pulak

pkl 11 kami dah siap
nak bertolak balik
kami & uncle syak balik dulu
dorang nak balik pkl 5
sebelum balik tu singgah
kat Sepang Gold Coast dulu
bawa uncle syak
survey unit kat situ
manala tau kot berkenan satu kan
pakej trial pun 5k setahun
bleh la beli satu


perut umi dh nampak






ok dah settle tengok unit
lunch dulu
sebelum balik
ayah su blanje kami, thanks ya

balik rumah mana bleh rehat
umi nak kena siap baju abah pulak
isnin nak fly pegi sarawak pulak
pastu tinggal la kami 3 beranak kat rumah
letihnya sampai hari ni masih terasa lg


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails