FirDauS FaMiLy

FirDauS FaMiLy

Friday, September 19, 2014

Ayah Ngah Kawin Part 1 & The Qamar Holiday

Ayahngah kawin kat Paka Terengganu
Akad nikah lepas asar hari jumaat 12.09.14
kami bertolak pkl 10 pagi dari puchong
singgah cherating solat jumaat
sampai paka lebih kurang pkl 3pm
check in hotel dulu
umi ion baju nak pakai petang nanti
abah bawa anak2 mandi pool
then siap2 pegi majlis akad nikah pula
Alhamdulillah dengan skali lafaz ayahngah bergelar suami 
aunty izzah
tahniah both of u


time ni masa singgah solat jumaat
ntah apa la yg seronok sangat tu

dah pandai selfie ye bucuk manja umi ni

2nd time check in The Qamar Residence at Paka Terengganu
last time masa ayahngah tunang dulu




majlis akad nikah


tak banyak gambar umi amik
kakak mengamuk


mak sedara umi belah arwah tok abah
mokdah 


bakal mak usu
bln 11 nanti insyaallah

selfie dgn tokmek
kakak tokma

memandangkan ada family members yg sampai malam
so kami bawa dorang makan kat luar
3 group table


habis makan balik hotel balik
semua dah penat sangat
seharian full activity

esoknya pagi2 lagi dah bangun
nak turun b'fast
pastu anak2 umi ni sibuk nak mandi pool
so kena awal la kan
satgi tengahari majlis sanding pulak







lepas b'fast
bawa dorang pegi pantai
main air laut

kakak dgn adik tak biasa dgn pantai
so takut2 sikit
kakak main pasir je
adik lg la berkepit dgn umi takut 


lepas singgah pool
baru la hover si kakak comel umi

dah berani ye smpi ke tengah tu

abg adam risau bila adik dah ke tengah cepat2 tarik ke tepi
marah la si kakak tu

si comel afiqah pun excited jugak
lagi la sampai menggigil pun tak mo naik lagi

view from our room
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok sambung lepas ni pulak ye



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails